sobota 22. června 2013

Nákupní šílenství

Mám teď dlouhé zpoždění a vím o tom. Měla jsem teď malou psací krizi, co se týká školy. Psala jsem několik slohových prací a povídku, která byla též považována za slohovou práci, tudíž nebyl čas a nálada psát později.
Poslední dobou se mám.. pohádkově.. ☻♥
Minulý týden jsem řekla, že potřebuji nové džíny, ale aby toho nebylo málo, můj tatínek mě tahal po krámech (ne já jeho!!!)
Místo jediných džín, které jsem si poručila, jsem si přivezla džíny troje a ještě k tomu tři pásky jako bonus.

   Utekl ani ne týden a já už byla s tátou zase v obchodě se slovy, že by se mi líbily šaty ( no jo, začínám mít chuť oblékat se jako holka...HAHA)
Jo, ještě jsem dodala, že bych potřebovala dvojdílné plavky, které už vlastně žádné nemám :O
Tak jsme došli do Adidasu, začala jsem si zkoušet plavky a pak taťka řekl: vyber si, plavky nebo šaty....
Vypadalo to, že to myslí vážně a já už chtěla jít plavky odnést. Div mě táta neuškrtil na triku, jak mě stáhl zpátky a začal se smát se slovy"DĚLÁM SI SRANDU!" PADEJ S TÍM KE KASE!"

   Zaplatilo se a došlo asi o 4 krámy dál... jo, já si našla dvoje šaty a táta nové boty, džíny a pásek :)

Oba jsme si udělali radost :) a já mám radost ještě z jedné věci, která začíná být sakra zamotaná..

Před třemi týdny jsem se dala dohromady s klukem, se kterým se vlastně furt hádáme, přitom mi říká, jak mě miluje, zbožňuje a já nevím co ještě...mám ho ráda, jo...ale ta zamilovanost tam nikdy nebyla.
Náhodou jsem narazila na jednoho kamaráda, kterého znám přes 4 roky a zase se začali víc bavit. zrovna když byl na internátu a my si volali, přišel k němu na pokoj kluk, co chodil dřív na stejnou základní školu jako já. byl o 3 ročníky výš než já. a byl dost ukecaný. Když jsem ho viděla, tak jsem ho nepoznala, protože si ho pamatuji jako malého, vlasatého, zaraženého chlapečka, co sotva mluví.
Volala jsem si pak celý večer s ním a dost se nasmála. pocítila jsem, že můj žaludek je jako na vodě a propadala chvilkami doslova panikám, kterých si na mě musel všimnout. Mnohdy jsem byla mimo...
(A já si říkala, že ze stavu, kdy je člověk zamilovaný až po uši už jsem se konečně dostala, ale hold tomu tak není )
Ten na té fotografii je právě ON, ten kterého jsem nepoznala a vlastně si ho . takového, jaký je teď už ani nepamatovala. ;)
Dodatečně všem přeji krásný zbytek dne :)
jeden nenamalovaný idiot Wookie ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat