neděle 2. června 2013

Je normální


* ospale mžourá do notebooku * a to už bych vlastně měla být probraná, neboť jsem přijela z bazénu.
Ale co, popíšu vám svůj víkend.
v Pátek večer jsme s tatínkem zamířili do hospody... chtěla jsem někam vypadnout a diskotéky mě nelákají, takže jsem si dala Kenley Tonic, a popovídala si s tátou.
Ale tak co. Chtěla jsem jí na Raega, ale tam, kde "vystupoval"... je to krčma, která mi za čas a peníze nestojí.
Abych nezapomněla, celý týden prší, takže se všude objevují proti povodňová opatření, která nás asi mají varovat před přírodními podmínkami. Sobotu jsem strávila ve fitness centrum....taťka mi koupil konečně permanentku, která se dost vyplácí.
Jenomže celou dobu, co jsem tam byla,... prostě jsem sledovala kamarádku, která tam měla jít se mnou, jak je tam s jinou kamarádkou a ještě ze mě dělá debila, že JÁ se jí neozvala apod. jenom škoda, že já jí psala i volala... -__-
Večer jsem vypadla s tátou K Tomášovi do hospody, ale jenom na chvilku, neboť ve 20:00 nás čekalo kino a Rychle a Zběsile 6. Bylo to fajn, jenom trochu přehnané scény, které ani počítačová technika nezakryje.
Když to skončilo, bylo něco málo po 22. hod. zavítali jsme ještě k Tomášovi. Ten číšník co tam byl, mi už od začátku připadal trošku jiný, .. znám ho už dlouho, proto mě zarazilo, že jsem si toho všimla až teď. Že je to Gay.. ale co si budeme lhát. Tak skvělého a vtipného člověka seženete dneska opravdu málo kde. Jak my si s nim povídali, jak on je ukecaný :D.. víte jak jsme to poznala?
ŽE ne?? Podle mluvy. on .. mluvil prostě... chvilkami trochu ...žensky, jestli víte, co tím myslím.
No, vrátili jsme se něco málo po 1. hodině ranní. Ach bože, říkám si, že středoškoláci jsou vážně hovada. flaška v ruce, nohy na sedadla... už to není žádné vychování. Nechci poučovat, ale tohle mi přišlo malinko na hlavu.
Dneska jsem v 8. ráno vstala a vyjeli jsme na trénink do bazénu. Skoro celý jsem zapekla :D
odplavala dnes ani ne kilometr. prostě, dnes to bylo na pohodu. Tobogán, vířivka.
Teď jsem měla v plánu jít do čajovny, ale to také padlo. vidím to zase na fitko, i když se mi nějak nechce.
Přeji krásný zbytek víkendu.

Žádné komentáře:

Okomentovat