sobota 18. května 2013

Pořád sportujeme


Já nikdy neříkám jen tak něco do větru.
Když jsem kdysi psala o tom, jak sportuji, tak ano, sportuji..
Dokonce se do mého programu dostalo už i Fitness studio! ;)
Už 9 měsíců jsem u vodní záchranné služby a každý týden pravidelně jezdím do bazénu plavat!
Našla jsem teď kamarádku, která mě dokázala do toho fitka ( i když v polomrtvém stavu) dotáhnout..
a Jsem jí za to vděčná, neboť tam jsem se tak skvěle probrala k životu a tak skvěle se zapotila, že jenom čekám, až padne nějaká rozumná hodina a já si budu moct lehnout a spát.
<~~ ZDE vidíte mne a mojí...
... kamarádku, kterou znám osobně teprve... týden a jeden den a už jsem u ní stihla 2x spát, jít do bazénu si zablbnout, zvládnout fitness studio a ještě chodit ven.

Hold, já prostě patřím do Varů xD
Ale co...

Jsem ještě ani neřekla, jak se jmenuje můj cvičební plán, že? :D
Jmenuje se "Dělej co tě napadne," :D
P.S. začínám být pyšná na svoje břícho, které teda ještě má do dokonalosti daleko, ale...ALE!
Prostě jsem na to pyšná.
Jsem pyšná na to, že už nemám ten SUPER špek.

Žádné komentáře:

Okomentovat